Badania NIPT to skuteczny i nowoczesny sposób na sprawdzenie, czy płód rozwija się prawidłowo. Po testy mogą sięgać ciężarne w 10 tygodniu ciąży, a więc na bardzo wczesnym etapie. Wiedza na temat zdrowia dziecka pozwala uspokoić ciężarne, które bez stresu i zbędnych nerwów mogą oczekiwać na czas rozwiązania. Badanie NIFTY Warszawa jest najczęściej wybieranym spośród dostępnych testów NIPT.
Test NIFTY Warszawa wiarygodność
Warto wybrać test NIFTY w Warszawie w ciąży po 35 roku życia?
Test NIFTY pro Warszawa a ciąża po 35
Test NIFTY Warszawa cena
Test NIFTY Warszawa wiarygodność
Wiarygodność testu NIFTY Warszawa oceniana jest na 99%. Jest to bardzo wysoki wynik, któremu nie mogą dorównać inne badania prenatalne nieinwazyjne. Z racji wysokiej wiarygodności test NIFTY może stanowić alternatywę dla badań prenatalnych inwazyjnych i często wykorzystuje się go do potwierdzenia lub wykluczenia wyników innych badań prenatalnych.
Warto wybrać test NIFTY w Warszawie w ciąży po 35 roku życia?
Warto pamiętać, że po ukończeniu 35 roku życia u kobiet znacznie zwiększa się ryzyko występowania zaburzeń płodu, które jeszcze bardziej wzrasta wraz z każdym kolejnym rokiem. Warto wówczas zdecydować się na badanie NIFTY Warszawa i zyskać pewność odnośnie stanu zdrowia dziecka. Ciężarna dla własnego spokoju powinna zdecydować się na takie badanie nawet wówczas, kiedy ciąża rozwija się prawidłowo.
Test NIFTY PRO Warszawa a ciąża po 35
Test NIFTY PRO w Warszawie to alternatywa dla wersji standardowej badania. Zakres obu testów NIFTY jest taki sam i obejmuje wykrywanie 94 chorób genetycznych. Badanie NIFTY PRO oferuje w cenie ubezpieczenie wyniku, dzięki czemu zapewnia jeszcze wyższą wiarygodność. Pacjentka może mieć pewność, że w razie wyniku fałszywie pozytywnego ciężarna może liczyć na odszkodowanie.
Test NIFTY Warszawa cena
Test NIFTY Warszawa w standardowej wersji kosztuje około 2300 złotych. Wersja PRO jest droższa o około 100 złotych. Ostateczne cenniki zależą od wybranego laboratorium, okresowych promocji czy indywidualnego cennika. Laboratoria konkurują między sobą, dlatego starają się przyciągać potencjalnych klientów poprzez oferowanie atrakcyjnych cen.